[vc_row][vc_column][vc_column_text]Etsy prekių nuotraukos – vienas svarbiausių prekės pirkimo veiksnių.
Įsirengėte Etsy parduotuvę, bet pardavimų skaičius nežiba? O gal dar tik pradėsite prekiauti Etsy ir norite iš anksto suplanuoti, ką akcentuos ir kiek kainuos jūsų gaminių nuotraukos?
Šiame įraše aptarsime, kaip fotografuoti gaminius, kad juos pastebėtų Etsy klientai, ir kaip dalį nuotraukų pasidaryti namuose.
Kiek ir kokių nuotraukų daryti?
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_video link=”https://www.youtube.com/watch?v=giPpuFDlaVg”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]Etsy prekės kortelėje galite įkelti iki 10 nuotraukų. Išnaudokite šią galimybę: pasiruoškite 8-10 fotografijų kiekvienam gaminiui.
Rekomenduojame iš anksto suplanuoti, kaip atrodys jūsų Etsy prekių nuotraukos, kuri iš jų bus titulinė (geriausiai reprezentuojanti gaminį).
Titulinė nuotrauka
Titulinės nuotraukos paskirtis – bendrame paieškos lange atkreipti naršančio žmogaus dėmesį. Paprastai tai yra geriausiu kampu nufotografuota gaminio nuotrauka, kai matomos visos jo detalės.
Jei nesate tikri, kaip geriausiai nufotografuoti gaminį, pasekite rinkos lyderius ir išanalizuokite konkurentų parduotuves. Pažiūrėkite, kokį panašios prekės fotografavimo kampą jie renkasi, kaip panaudoja apšvietimą, kokį parduotuvę apipavidalinantį stilių taiko.
Peržiūrėję pavyzdžius ir pasisėmę įkvėpimo, išmėginkite išsirinktus fotografavimo būdus ant savo gaminių – pasitikrinkite, ar jums tai tinka.
Visgi nevisad verta aklai kopijuoti rinkos lyderių pasirinkimus. Kartais geriau būti netradiciškiems ir tituline nuotrauka pasirinkti ne tą, kuri geriausiai parodo visas jūsų gaminio savybes, o tą, kuri išsiskiria iš kitų (prekę mąstelyje, interjere arba įvaizdinę nuotrauką).
Pavyzdžiui, jei jūsų gaminys iš konkuruojančių prekių išsiskiria dydžiu (o todėl ir kaina), atrodysite patraukliau, jei prekės mąstelyje nuotrauką pasirinksite kaip titulinę. Tokiu atveju žiūrovai iškart matys, jog parduodate didesnį gaminį nei jūsų konkurentai ir supras, kodėl jos kaina aukštesnė.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_empty_space][vc_single_image image=”14940″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Skirtingi nuotraukų tipai
Prekės fotografija (kampai, detalės)
Kai kurios Etsy prekių nuotraukos reikalauja daugiau prekių variacijų nuotraukų nei kitos.
Pavyzdžiui, buteliuką nufotografavus iš poros kampų viskas kaip ir aišku. Norint detaliai parodyti batus, tenka paplušėti daugiau – nufotografuoti iš priekio, šono, apačios (pado nuotrauka), viršaus (matyti, kokie paminkštinimai viduje ir kokia bato nosies forma).
Jei gaminys turi smulkių detalių (užtrauktukai, kaspinai, unikalios sagos), šios detalės taip pat turi būti užfiksuotos ir gerai matomos.
Foto mąstelyje
Fotografija, kurioje matyti prekės dydis, padeda išvengti nesusipratimų, kai klientas gauna mažesnį ar didesnį daiktą nei tikėjosi.
Nuotraukos mąstelyje labai įvairios: tai gali būti jūsų gaminio ir šalia ištiesto metro nuotrauka arba gaminys šalia standartinio dydžio daikto, kuris kuria aiškią asociaciją su prekės dydžiu. Tai taip pat galite nufotografuoti gaminį rankoje, o jei prekiaujate juvelyrika – užmauti žiedą ant piršto ar įsegti auskarą į ausį.
Naudojama prekė / prekė interjere
Puikus būdas patraukti kliento akį – parodyti, kaip jūsų gaminys atrodo natūralioje aplinkoje (naudojimo metu).
- Jei prekiaujate baldais, nufotografuokite juos interjere.
- Jei gaminate lempas, parodykite, kaip jos šviečia.
- Jei kurias nedideles puošnias dėžutes, pagalvokite kam jos gali būti panaudojamos – galbūt atviroje dėžutėje gali sužibėti sužadėtuvių žiedas (= gaminys asocijuosis su sužadėtuvėmis), vestuvių žiedai (=vestuvės), o gal sąsagos, auskarai (= dovanos įpakavimas).
Įvaizdinės fotosesijos
Drabužiai bei aksesuarai gana nuobodžiai atrodo baltame fone, todėl juos įprasta pristatyti per įvaizdines fotosesijas su modeliu. Tiesa, tokios fotosesijos kainuoja brangiau nei standartinė prekių fotografija.
Įvaizdinėms nuotraukoms reikia ne vien fotografo, bet ir gražios aplinkos, modelio, aksesuarų ir detalių, kurios užpildytų tuščią foną.
Tam, kad sutaupytumėte, o taip pat sukurtumėte įdomesnes prekių nuotraukas, pravartu paieškoti kurėjų, su kuriais galima bendradarbiauti. T.y. ne tik gauti jūsų gaminių stilių papildančių daiktų nemokamai, bet kartu užsakyti vieną fotosesiją vietoje dviejų ir pasidalinti nuotraukomis.
Puikus bendradarbiavimo pavyzdys – vestuviniai rūbai ir vestuviniai papuošalai arba vestuvių stalo papuošimai ir staltiesės, servetėlės, indai.
Parduodantys vestuvinius gaminius žino, jog šioje kategorijoje prekių nuotraukos turi būti ypač kokybiškos, atitikti vestuvinių fotosesijų stilistiką. Taigi jei siuvate nuotakų sukneles, bendradarbiauti su aksesuarų kūrėja naudinga, nes perpus sumažinate savo profesionalios fotosesijos išlaidas.
Kalėdinės fotosesijos taip pat sukuria puikią terpę kelių ar net keliolikos kūrėjų bendradarbiavimui.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Etsy prekių nuotraukos namų sąlyomis
Bent pusę prekės kortelės fotografijų galite pasidaryti ir patys. Žemiau pateikiame keletą patarimų, kaip patiems sėkmingai fotografuoti prekių variacijas, gaminius mąstelyje ir naudojimo metu.
Įvairūs daiktai
- Investuokite į reikalingą įrangą. Pirkite tuos reikmenis, kuriuos galėsite panaudoti ateityje: nedidelius fonus, fotostalą (kainuoja 70-170 EUR). Mažiems gaminiams pravers jūsų pasigaminta ar nusipirkta šviesdežė.
- Įrenkite nuolatinę fotokompoziciją.Dirbant reikės fotografuoti vis naujus gaminius, todėl turėdami paruoštą nuotraukų foną sutaupysite daug brangaus laiko. Mažiems gaminiams ši vieta gali būti nedidelis kampelis kambaryje, tačiau dideliems gaminiams (pvz. baldams) teks atskirti nemažą kambario-salės dalį, pagalvoti su kokiais kitais daiktais juos derinti.
- Išnaudokite „natūralią aplinką“. Didesnių prekių nuotraukos interjere visada atrodo solidžiai ir įtikinamai. Todėl ieškodami dirbtuvių, rinkdamiesi naują sienų spalvą, ar pirkdami baldus, apsvarstykite, ar jie tiks fotografavimui.
- Atidžiai rinkitės fotokompozicijų vietą. Dirbtuvėse ieškokite šviesių patalpų, kuriose nėra ryškių spalvų, galinčių iškraipyti gaminio koloritą.
Rūbai
- Drabužių ir aksesuarų fotografijoje sunkiai išsiversite be modelio. Paieškokite žmogaus, kuris galėtų ateiti į jūsų dirbtuves tada, kai reikia nufotografuoti naujus gaminius.
- Iš anksto apsispręskite, ar fotografuosite visą ar dalį kūno. Nuo šio pasirinkimo priklauso išlaidos avalynei, aksesuarams, kosmetikai.
- Įvertinkite aplinką. Ar sienos tinkamos fotografuoti rūbus ant modelio? Ar patalpos pakankamai didelės, kad galėtumėte nufotografuoti modelį? Ar galite pastatyti reikalingą apšvietimą, pakabinti atitinkamo dydžio fonus?
- Apgalvokite, kokia tvarka pateiksite nuotraukas prekių kortelėse. Galbūt kiekvienoje iš kortelių viena nuotrauka bus drabužis ant pakabos? O gal jums reikės pateikti galimas spalvines variacijas (skirtingų spalvų medžiagos gabalėlių nuotraukas)?
Techninės detalės, koregavimas
- Šiuo metu Etsy galima talpinti dideles, geros rezoliucijos nuotraukas (mažiausia kraštinė 2000 pikselių, rezoliucija 72 PPI. Išsiaiškinkite savo technikos bei įrangos galimybes ir nustatykite aukštesnę rezoliuciją bei kokybę. Verčiau sumažinti dydį ir rezoliuciją tvarkant nuotraukas nei padarius gerą fotosesiją suprasti, kad nuotraukų kokybė nepakankama.
- Dauguma vidutinės klasės fotoaparatų puikiai fotografuoja auto režimu. Rankiniais nustatymais rekomenduojame naudotis tik jau pažengusiems fotografams.
- Nuotraukas rekomenduojame sutvarkyti. Naudokite nemokamas arba nebrangias nuotraukų tvarkymo programas ir programėles, tokias kaip Adobe Lightroom ar Ps Express.
- Fotografijose palaikykite bendrą stilistiką tarp prekių, parduotuvės koloritą, taikykite atpažįstamą nuotraukų išdėliojimo modelį.
- Filmuotas turinys naudojamas retai, bet gali padėti išsiskirti iš kitų – pristatyti jūsų parduotuvę, jus kaip specialistą ar pateikti įdomių užkulisinių detalių. Filmavimui naudokite geresnės kokybės telefonus ar vidutinės klasės fotoaparatus. Turiniui sutvarkyti (uždėti titrus, paruošti talpinimui į internetą) pakanka nemokamų įrankių – iMovie MAC kompiuteriams ar Adobe Spark Video.
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
Pabaigai
Iš anksto apgalvoję, kaip pristatyti savo gaminius ir kokią techniką įsigyti, net ir namų sąlygomis galite pasirūpinti dalimi jums reikalingų prekių fotografijų. Tačiau netaupykite kokybės sąskaita, kai kalba eina apie titulines nuotraukas – į profesionalaus fotografo paslaugas apsimoka investuoti, nes būtent vaizdas yra jūsų raktas į pirkėjo širdį.
Į viršų[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]