[vc_row][vc_column][vc_column_text]Pastebėjote, kad vis dažniau jūsų siuntos dingsta ar pasiekia klientą apgadintos, o kiti ta pačia paslauga besinaudojantys kolegos problemų neturi? Gali būti, kad problema slypi siuntų pakuotėse.
Šiame įraše aptariame pagrindines pakavimo klaidas ir patariame, kaip jas ištaisyti.[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_single_image image=”15047″ img_size=”full”][vc_empty_space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]
1. Akivaizdžiai per mažos siuntos
Klientai, kurie siunčia itin mažas siuntas kurjeriu, dažniau patiria praradimus nei tie, kurie siunčia didesnius siuntinius.
Ant siuntos netelpantis lipdukas yra akivaizdus ženklas, kad siunta per maža. Lipduko aplankstymas aplink siuntą šios problemos neišsprendžia. Todėl labai rekomenduojame dėti smulkias prekes/ dėžutes bent jau į burbulinius vokus.
Šiek tiek padidinę prekės įpakavimą, siųsite žymiai saugiau, o mokėsite tiek pat tol, kol siunta neviršys 0.5 kg tūrinio svorio.Taip yra todėl, kad visos express siuntos apmokestinamos bent tiek, kiek kainuoja 0.5 kg tūrinis arba realusis svoris.
Pasitikrinkite pakuotės dydžio limitus patys: dažniausiai pasitaikanti tūrinio svorio formulė express siuntiniams – sudauginti 3 matmenis (cm) ir padalinti iš 5000.
2. Nekokybiški ekologiški maišai
Pastaruoju metu populiarėja ekologiški siuntimo maišai. Mes remiame ekologiją, tačiau atkreipiame dėmesį, kad ji turi eiti išvien su saugumu ir kokybe.
Pastebime, jog labai didelė ekologiškuose maišuose įpakuotų siuntinių dalis pasiekia mus būdami itin prastos būklės – pusiau suirę, atsiklijavę. Matydami šias tendencijas, negalime garantuoti, kad tokiuose maišuose įpakuotos prekės išvis gali pasiekti gavėją, jau nė nekalbant apie milžinišką prekės apgadinimo riziką.
Prekių dingimo riziką dar labiau stiprina mėginimas į mažą maišą įsprausti pakankamai didelį gaminį. Tokiu atveju, net jei maišas yra kokybiškas, perpildytas jis išsitampo kelionės metu, todėl gali plyšti, atsiklijuoti.
Mūsų patarimai:
- Žinokite savo naudojamų maišų maksimalius prekių dydžio limitus;
- Jei renkatės ekologiškus maišus, įvertinkite jų kokybę ir galimybes atlaikyti kelionę oru ar žeme;
- Patikrinkite įpakavimo kokybę atlikdami saugumo testą.
Testuojant svarbu įvertinti, kaip pakuotė ištveria nedidelius, kelionėje tikėtinus smūgius, vartymus ir kritimus. Įpakuotą prekę kelis kartus numeskite ant žemės iš nedidelio (1 m) aukščio. Patempkite maišą, pavartykite. Uždėkite ant gaminio kitą nedidelį gaminį, patrinkite juos, paneškite. Jei matote, kad maišas apsigadina ar atsiklijuoja, tai – ženklas, kad turite keisti savo įpakavimą į kokybiškesnį.
3. Per didelis ar per mažas dėžės užpildymas
Dėžės, kaip ir maišai, turi maksimalius dydžio ir svorio reikalavimus siuntai. Juos viršydami, rizikuojate, kad keliama dėžė plyš, o siuntos turinys išbyrės.
Be to, norint saugiai siųsti gaminį svarbu, kad jis būtų atsparus smūgiams, kritimams ir kelionės metu nejudėtų. Stabilumą užtikrina dėžės užpildas, saugumą nuo smūgių – apsauginiai sluoksniai (pvz. burbulinė plėvelė).
Deja, abu šie saugumą užtikrinantys veiksniai dažnai pamirštami:
- Siunčiami per sunkūs ar per dideli, dėžei nepritaikyti svoriai.
- Nenaudojama arba gailima apsauginio užpildo, todėl siunčiamos prekės dežėje juda, vartosi.
- Į vieną dėžę sukraunami skirtingų gabaritų daiktai, tačiau jie neatskiriami pakankamu apsauginiu sluoksniu. Pavyzdžiui, didelį, trapų ir lengvą daiktą nuo sunkaus smulkaus ir aštrauks daiktelio skiria vos vienas burbulinės plėvelės sluoksnis, nėra apsauginio užpildo.
Ženklas, kad gaminys įpakuotas netinkimai – deformacija, kai keliate siuntą iš kraštų bei siuntoje esančių daiktų judėjimas.
Rekomenduojame pasitikrinti savo dėžėms nustatytus maksimalius dydžius ir svorius. Dedant gaminį į prekę talpinti jį dėžės centre taip, kad kratomas ar vartomas jis nesiliestų prie dėžės kraštų. Įpakavus patikrinti viduje esančio gaminio stabilumą pavartant ir pakratant siuntą.
4. Klaidingai pamatuotos kraštinės
Kartais siuntėjo nurodyti siuntų dydžiai neatitinka pakartotinų matavimų metu gautų rezultatų skirstymo punktuose. Tada siuntinius arba papildomai apmokestina arba gražina atgal. Ypač skaudu, kai tokiuose išmatavimus viršijančiuose siuntiniuose yra įpakuotas vienas mažas daiktelis.
- Išvenkite šių apmaudžių klaidų sekdami dydžių reikalavimus savo siuntoms.
- Matuokite tik supakuotą gaminį!
- Svarbiausia, kai siunčiate didžiąją korespondenciją, neperženkite maksimalios ribos: trijų kraštinių suma turi neviršyti 90 cm, o viena kraštinė – 60 cm.
5. Blogai atspausdinti lipdukai
Lipdukas yra jūsų siuntos bilietas pas gavėją. Ant jo pateiktą informaciją privalu išsaugoti visos kelionės metu. Tačiau kokių tik lipdukų mes nematome:
- Lipdukai su nusitrynusiais ar sulietais barkodais;
- Neatspausdinti siuntimo numeriai;
- Lipdukai atlipusiais kraštais;
- Iš gabalėlių atspausdinti lipdukai-dėlionė, iš kurių suformuotas vienas didesnis lipdukas.
Tokie neinformatyvūs ar savadarbiai lipdukai – tiesus kelias į siuntų pasimetimą ir dingimą. Šiam dokumentui reikėtų skirti ypatingą dėmesį ir visada siekti, kad siuntų lipdukai būtų maksimaliai įskaitomi ir atitiktų dydžių reikalavimus.
Pabaigai
Užsakius greitajį express ar economy siuntimą, atmestinai pakuoti siuntą yra tolygu pinigų metimui į balą. Tad dabar, kai susipažinote su dažniausiomis siuntų pakavimo klaidomis, raginame peržvelgti mūsų patarimus, kaip teisingai pakuoti siunčiamus daiktus.
Daugiau apie siuntimą
Visi įrašai[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]