Siekdami pritraukti daugiau pirkėjų ir išlaikyti mėgstamą ir patikimą rinką Etsy sukūrė programą, kuria būtų galima padėti pardavėjams, kuomet ištinka įvairūs netikėtumai siunčiant gaminius, pavyzdžiui, kai dingsta kliento siuntinys, ar jis (jo dalis) būna sugadintas. Taip nutikus Jums ir pirkėjui Etsy galės grąžinti užsakymo sumą.

Etsy grąžins pinigus pirkėjui ir pardavėjui jei:

  • Užsakymo suma kartu su siuntimo išlaidomis ir mokesčiais neviršija 250$
  • Siunta pradingo siuntimo metu
  • Siunta atvyko sugadinta
  • Programa pradės veikti Rugpjūčio 1 d.

Taip pat turėsite atitikti Etsy numatytus kriterijus – siuntos išsiuntimas per nurodytą išsiuntimo laikotarpį.

SIUNTIKAS rekomenduoja:

  1. Susitvarkyti siuntimo profilius, kad išvengtumėte išsiuntimo vėlavimų.
  2. Nurodykite teisingą siuntimo trukmę pagal gavėjo šalį. Mūsų patarimas, išskirkite siuntimo profiliuose šalis į kurias siunčiate dažniausiai, pasitikrinkite, kiek užtrunka siuntimas į šias šalis ir reguliariai pasikoreguokite trukmę pagal sezoną. Kaip žinoti, kiek užtrunka siuntimas į vieną ar kitą šalį? Klauskite Siuntiko! Mes siunčiame daug siuntinių ir visada galime patikrinti vidurkius.
  3. Įveskite teisingą siuntinio numerį ir vežėjo pavadinimą. Mes pastebėjome, kad nemenka mūsų klietų dalis iškraipo, arba neteisingai užraš0 vėžėjo pavadinimą, dėl ko ETSY neberodo siuntos kelio. Pvz. Vietoje DHL užrašo DHL express..
    Arba nesukite sau galvos – Siuntiko savitarna geba nusiųsti siuntos numerį į Jūsų ETSY parduotuvę, nurodant teisingą vežėją ir išsiuntimo datą, Jums užtenka tik pažymėti išsiųstas siuntas mūsų savitarnoje ir pasirinkti fukciją „Siųsti numerį  Etsy
  4. Prekių sąraše naudoti tikslias nuotraukas ir aprašymus
  5. Teisingai pakuokite savo siuntas, taip išvengdami siuntos apgadinimo. Pakavimo patarimai čia

Daugiau informacijos apie Etsy Purchase Protection