Susisiekite su mumis

Siuntinius surenkame visoje Lietuvoje

Siuntinius surenkame visoje Lietuvoje ir klientus konsultuojame tel.

  • I – IV 08:00 – 17:00 val.
  • V 08:00 – 16:00 val.

 

24/7 siuntimo dokumentus  galite užsakyti ir tvarkyti Siuntiko savitarnoje, o siuntinius palikti visuose Venipak ar DPD paštomatuose.

Apskaita

(370) 616 77373 apskaita@siuntikas.lt

Vadyba

(370) 616 77737 info@siuntikas.lt

Mielai atsakysime į Jūsų klausimus!

Dažniausiai užduodami Klausimai

Prisijungę prie Siuntiko savitarnos (siusk.siuntikas.lt) meniu laukelyje pasirinkite „Skaičiuoti kainą”. Pasirinkite adresą, iš kurio siųsite siuntą, ir įrašykite gavėjo šalį, miestą bei pašto kodą. Nurodykite tikslius supakuotos siuntos matmenis (ilgis, plotis, aukštis) bei svorį. Pasirinkite dieną, kada norite, kad atvyktų kurjeris, įrašykite siuntos vertę ir spauskite „Skaičiuoti kainą”. Pasirodžiusioje lentelėje pasirinkite geriausią siuntimo būdą ir paspauskite „Užsakyti”

Taip. Siuntimo kainų pasiūlymai nustatomi atsižvelgus į pakuotės matmenis (pagal juos skaičiuojamas tūrinis svoris) bei realųjį svorį, tad privalu nurodyti abu.

Jei bent vieną iš duomenų praleisite ar pateiksite netiksliai, skaičiuoklė negalės nustatyti realios siuntimo kainos. Taip rizikuosite, kad siuntimo metu permatavus bei persvėrus jūsų siuntą paskirstymo punktuose, siunta bus apmokestinta papildomai.

Taip, galite siųsti, tačiau rekomenduojame pirma susisiekti su klientų aptarnavimo skyriumi elektroniniu paštu info@suntikas.lt arba telefonu 8 616 777 37. Klientų aptarnavimo skyrius priskirs jums kodą ir patikrins, ar suvesti registracijos bei siuntų duomenys teisingi, taip pat pasiūlys tapti nuolatiniu klientu bei gauti nuolaidas siuntimui.

Registruodamiesi Siuntiko platformoje patvirtinate, kad laikysitės numatytų paslaugų teikimo taisyklių. Todėl norėdami siųsti siuntą neprivalote sudaryti nuolatinio kliento sutarties.

Tačiau skiriasi klientų be sutarties ir nuolatinių klientų paslaugų apmokėjimo sąlygos:

  • Klientai be sutarties išankstinę sąskaitą faktūrą už siuntimą turi apmokėti iki atvykstant kurjeriui.
  • Sutartį sudariusiems klientams  apmokėjimo sąlygos yra palengvintos, t.y.  siuntimo išlaidos apmokamos po išsiuntimo, sąskaita už paslaugas išrašoma du kartus per mėnesį.

Sutartis su Siuntiku neįpareigoja siųsti tam tikro siuntų skaičiaus – kiek siuntų ir kaip dažnai siųsite priklauso tik nuo jūsų.

Tapti nuolatiniu klientu galite susisiekę su Siuntiko klientų aptarnavimo skyriumi.

Siunčiantys per DHL ir gyvenantys Vilniuje, kurjerį tai dienai gali išsikviesti iki 17.00 val. Gyvenantys Kaune – iki 16.00 val.

Kiti didžiųjų miestų gyventojai (Šiauliai, Panevėžys, Klaipėda) kurjerį tai dienai gali iškviesti iki 13.30 val.

Kretingos, Palangos, Plungės gyventojai iki 10.00 val. ryto, o rajonų gyventojai iki 9.00 val. ryto.

Kitomis siuntimo paslaugomis besinaudojantys klientai miestuose kurjerį gali iškviesti iki 14.30 val., o gyvenantys rajonuose iki 9.00 val. ryto.


Jei kurjerį kviečiate šiai dienai, ypač jei darote tai pirmąkart, rekomenduojame paskambinti klientų aptarnavimo skyriui ir gauti detalesnę informaciją apie vėliausius kiekvienos siuntimo įmonės kurjerių atvykimo laikus.

Taip, pasirinktą siuntimo paslaugą galima keisti, kol siuntos nepaėmė kurjeris. Vėliau siuntimo paslaugos pakeisti nebegalima.

Ne. Visi apmokėjimai atliekami pavedimu gavus sąskaitą.

Siuntos siuntėjas pildo pretenzijas UAB Siuntikui (el. paštu info@siuntikas.lt laisva forma)papildomai reikia pateikti visą informaciją t.y. daikto vertę įrodantį dokumentą bei nuotraukas, kuriose būtų matomi transportavimo metu atsiradę pažeidimai.


Kai kuriais atvejais prašome pateikti daugiau informacijos, dėl papildomų dokumentų klientą informuojame individualiai.

Kompensacijos suma draustoms siuntoms nustatoma pagal siuntos vertę arba siuntos taisymo išlaidas.

Taip. Jei siunta nebuvo drausta, tada šalių atsakomybę dėl krovinio ar Siuntos praradimo, vėlavimo bei pretenzijų pateikimo tvarką nustato CMR konvencija (gabenant kelių transportu), Varšuvos konvencija ir IATA taisyklės (gabenant oro transportu), Hagos-Visbių tarptautinė konvencija (gabenant jūrų transportu).

Dėl tikslesnės informacijos apie kompensacijas kreipkitės į Siuntiko klientų aptarnavimo skyrių.

Klientai be sutarties ir nauji klientai  gauna išankstinę sąskaitą faktūrą elektroniniu paštu, sąskaitą reikia apmokėti iki siuntos paėmimo.

Nuolatiniai klientai, kurie pasirašo sutartį su „Siuntiku“, 2 kartus per mėnesį gauna sąskaitą-faktūrą už visas išsiųstas siuntas.

Primename, Sudarius sutartį nėra minimalaus privalomo siuntinių kiekio mėnesiui, jums bus taikomos nuolatinių klientų nuolaidos nepriklausomai nuo išsiųsto siuntinių kiekio.  Tapti nuolatiniu klientu galite susisiekę su klientų aptarnavimo skyriumi.

Jei iškvietėte kurjerį ir jo atvykimo metu nebuvote vietoje, ar dėl nenumatytų priežasčių nebegalite atiduoti siuntos, galite iškviesti kurjerį pakartotinai, kitai dienai. Tokiu atveju turite susisiekti su Siuntiko klientų aptarnavimo skyriumi ir pranešti apie pakartotiną kurjerio iškvietimą, arba informuoti, kad esamą iškvietimą perkeltu kitai darbo dienai.

Taip. Siuntos dokumentus privaloma atsispausdinti ir pritvirtinti prie siuntos prieš atvykstant kurjeriui.

Ne. Savaitgaliais ir švenčių dienomis nevykdomas nei siuntų surinkimas, nei pristatymas.

Dokumentų tvirtinimas ant pakuotės priklauso nuo pasirinktos kurjerių kompanijos. Visoms siuntoms reikia pritvirtinti – siuntimo dokumentą, Fedex ir Global mail siuntoms reikia pritvirtinti ir „Paėmimo dokumentą”.

Jeigu siunčiate pirmą kartą, kreipkitės į klientų aptarnavimo komandą. Mes paaiškinsime, kuriuos dokumentus tvirtinti prie siuntos.

Susisiekite su UAB Siuntikas klientų aptarnavimo skyriumi telefonu arba elektroniniu paštu.

DHL ir Fedex siuntoms pakeisti gavėjo adresą įmanoma, tačiau gavėjo adreso pakeitimas kainuoja papildomai, nes taikomas siuntimo tarifas tarp trečiųjų šalių.
Kitoms siuntoms pakeisti adresą nėra įmanoma.
Dėl adreso pakeitimo kreipkitės į Siuntiką telefonu 8 616 777 37 ar el. paštu info@siuntikas.lt

Siuntos tranzito laikas priklauso nuo gavėjo šalies.

Preliminarius siuntų pristatymo terminus galite matyti siusk.siuntikas.lt savitarnoje.

DHL ir Fedex, DPD ir Venipak siuntoms – galima. Global Mail – negalima.
Prašome kuo skubiau kreiptis į Siuntiką telefonu 8 616 777 37 ar el. paštu info@siuntikas.lt.

Jeigu siunta grąžinama iš ES, taikomas mokestis tik už siuntos grąžinimą (importo kaina 10 procentų didesnė nei eksporto).

Jeigu siunta grąžinama iš trečiųjų šalių, taikomas papildomas dokumentų tvarkymo mokestis bei mokestis už siuntos grąžinimą (importo kaina 10 procentų didesnė nei eksporto).